Saturday, April 17, 2021
Home / Inne  / Fotogaleria  / Bad Rubber Ducker by Cropp

Bad Rubber Ducker by Cropp

Kto w najbliższą sobotę w jednym z 6 miast znajdzie żółtą kaczusię?

CROPP wystartował z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów ambientowych. Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.

Bad Rubber Ducker by Cropp

Zdjęcie 1 z 10

fot. materiał prasowy

 

Główną platformą komunikacji akcji jest minisite, jednak BAD RUBBER DUCKER będzie również obecny w kanałach social media CROPP – m.in. Facebooku, YouTube i Instagramie, gdzie zostanie również przeprowadzony konkurs dla fanów marki.

Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy – często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki CROPP.

Kampanii będą towarzyszyć akcje ambientowe w sześciu miastach Polski – 7 czerwca w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę.

[Not a valid template]

Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami – graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami – którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.

(źródło:materiał prasowy)
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach