Autentyczność przyciąga właściwe osoby
Jest to jedyna na polskim rynku książka mówiąca o tym, jak budować swoją markę na autentycznych podstawach i pokazująca autentyczność jako nowy język biznesu.

Wygraj książkę „Autentyczność przyciąga” w naszym konkursie
Na rynku ukazała się książka „Autentyczność przyciąga.”, która prezentuje nowe podejście do budowania swojej marki – osobistej i firmowej. Jest zapowiedzią nowego trendu w marketingu – związanego z autentycznością, mówieniem ludzkim językiem, pokazywaniem siebie a nie „kreowaniem swojego (często sztucznego) wizerunku”. Pierwsze oznaki tego trendu możemy już obserwować wśród przedsiębiorców za oceanem i w Polsce.
Jest to też jedyna na polskim rynku książka mówiąca o tym, jak budować swoją markę (osobistą i firmową) na autentycznych podstawach i pokazująca autentyczność jako nowy język biznesu.
Książka mówi o 4 ważnych trendach w marketingu dzisiaj: autentyczności, personal brandingu (marce osobistej), storytellingu (marketingu narracji), content marketingu (promowaniu się poprzez wartościowe treści). Trendy te łączą się i przenikają z nurtem spowolnienia życia, minimalizmu, zrównoważonego rozwoju.
W ostatnim czasie na rynku pojawiło się sporo publikacji na temat content marketingu. Jest też kilka książek o storytellingu i o personal brandingu. Wszystkie te tematy pojawiają się w książce, ale są w niej przefiltrowane przez autentyczność – podejście do budowania swojej marki, które wychodzi od tego co jest w nas – prawdziwe, żywe i wartościowe.
Książka pokazuje, że autentyczność, czyli bycie sobą w tym, co robimy i odważne pokazywanie siebie – ma moc przyciągania – właściwych osób – naszych idealnych klientów i czytelników – nie wszystkich (bo nie jesteśmy dla wszystkich).
O AUTORCE
Anna Piwowarska – przez sześć lat pracowała jako copywiterka w agencjach reklamowych, pisząc i wymyślając hasła oraz kampanie dla dużych marek. Obecnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie, przekazuje podczas warsztatów i konsultacji dla małych biznesów tworzonych z pasją i sercem. Podpowiada, jak budować swoją markę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym również na swojej stronie: www.autentycznycopywriting.pl
REKOMENDACJE
Czuję się osobiście związana z książką „Autentyczność przyciąga”. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać – Ania jest jedną z Matek Chrzestnych Pani Swojego Czasu. A jak się dowiedziałam, że chce mnie zacytować w tej książce to prawie spadłam z krzesła. Dlatego oczywiście już kupiłam. I z niecierpliwością czekam!!!
Ola Budzyńska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl
Spis treści bardzo smakowity, książka już zakupiona! Gratulacje Aniu!! Bardzo mnie motywujesz do działania w zgodzie ze sobą!
Kasia Frużyńska, Z błyskiem w oku, www.zblyskiemwoku.blogspot.com
Bardzo ciekawie i nietypowo podeszłaś do tematu. Od około roku zgłębiam tajniki marketingu, przede wszystkim tego prowadzonego w sieci. Jako typowa „humanistka” mam czasami ogromne wewnętrzne opory, aby stosować niektóre techniki zachwalane przez specjalistów. Dzięki za uzmysłowienie, że mogę wybierać i nie muszę zmuszać się do robienia czegoś, co jest sprzeczne ze mną i z moimi poglądami.
Anna Matecka, 2XM, www.2xm.com.pl
To jest książka, na którą trochę czekałam. Znam autorkę, znam jej pracę, znam jej profesjonalizm i doświadczenie. Pomogła mi z autentycznością w moim biznesie, podzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem. To co wydawało się dla mnie niemożliwe stało się rzeczywistością! Dzięki Ani wiem, jak autentyczność przyciąga wspaniałych ludzi, buduje dobre relacje zarówno te partnerskie jak i biznesowe. Ania Piwowarska dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Książka warta polecenia, przeczytania, stosowania!
Justyna Wiśniewska, lemon&lime, www.lemonandlime.pl
Bardzo się cieszę, że mogę ją w końcu polecić. Książka przyda się każdej osobie, która musi COŚ NAPISAĆ. Ja regularnie piszę blog. To element mojego planu marketingowego. Dlatego wiem, że zakup tej książki to będzie inwestycja.
Ewelina Muc, Siedemtrzy Studio, www. siedemtrzy.pl