Asia Piwka twarzą kampanii reklamowej wiosna/lato 2013 marki ARYTON
W najnowszej kampanii marki ARYTON na sezon Wiosna-Lato 2013 udział wzięła wschodząca gwiazda modelingu Asia Piwka, która została uznana przez portal models.com za topowe odkrycie tego sezonu.
W najnowszej kampanii marki ARYTON na sezon Wiosna-Lato 2013 udział wzięła wschodząca gwiazda modelingu Asia Piwka, która została uznana przez portal models.com za topowe odkrycie tego sezonu.
ASIA PIWKA TWARZĄ KAMPANII REKLAMOWEJ WIOSNA-LATO 2013 MARKI ARYTON
Modelka: Asia Piwka/ New Age Models, Fotograf: Aldona Kaczmarczyk/Van Dorsen Talents, Stylizacja: Marta Kalinowska, Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska, Makijaż: Izabela Wójcik/Van Dorsen Talents, Włosy: Kacper Rączkowski/ DiVision Art, Scenografia: Natalia Kacper Mleczak, Produkcja: Anna Boczkowska / Van Dorsen Talents
Na swoim koncie ma udział w 28 pokazach kolekcji wiosennych m.in. dla Marca Jacobsa, Donny Karan, Michaela Korsa, Calvina Kleina, Bottega Veneta, Marni oraz sesje dla francuskiego VOGUE, ANOTHER Magazine, EXIT Magazine, Vision China, a ostatnio okładkę Fashion Magazine. W nowym sezonie już wystąpiła w pokazach Enrico Coveri i Thakoon Pre-Fall 2013 oraz w sesjach dla Chloe i M Missoni.
Jej intrygująca uroda oraz wdzięk wyrażony w eleganckich ruchach podczas sesji nasuwają naturalne porównanie do klasycznych modelek jak Claudia Shiffer, czy Cindy Crowford.
Wybór Asi Piwki do kampanii nowej kolekcji ARYTONU podkreśla świeże inspiracje najnowszymi trendami wprowadzone do klasycznych projektów, nawiązujących swoją formą do mody lat 60-tych i 70-tych.
Zdjęcia do sesji zrealizowała znana fotograf Aldona Kaczmarczyk, która rozpoczęła współpracę z marką ARYTON już w poprzednim sezonie. Specjalizuje się w sesjach modowych i beauty. Fotografuje również największe polskie gwiazdy. Od lat na stałe współpracuje z wieloma magazynami: Twój Styl, ELLE, Cosmopolitan, Gala, In Style, Viva! czy Glamour.
Wszystkie stylizacje wykorzystane w sesji wizerunkowej i lookbooku są autorstwa Marty Kalinowskiej, znanej stylistki i dziennikarki mody oraz wykładowcy Katedry Mody na warszawskiej ASP, która współpracuje z marką ARYTON w zakresie kreowania wizerunku i kolekcji.
Scenografia sesji, nawiązująca do graficznych dokonań Pop-artu została zaprojektowana przez Natalię Kacper Mleczak, działająca na pograniczu mody, kina, sztuki i teatru. W jej dorobku są m.in. kreacje scenograficzne teledysków Moniki Brodki, Kasi Nosowskiej, Myslovitz. Współpracowała również z VOGUE Hommes Japan, Dazed and Confused oraz większością polskich magazynów.
[Not a valid template]***
ARYTON to polska marka rodzinna, działająca na rynku od ponad 20 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce.
Zajrzyj koniecznie : www.aryton.pl