Wednesday, November 30, 2022
Home / Moda  / Biżuteria  / ANIA KRUK: Unisex — biżuteria, która nie ma płci

ANIA KRUK: Unisex — biżuteria, która nie ma płci

Koniec z podziałami!

Kolekcja Unisex od ANIA KRUK

Kolekcja Unisex od ANIA KRUK / fot. Klaudia Kocielska

ANIA KRUK kolejny raz przełamuje stereotypy i wychodzi poza utarte schematy! Nowa kampania UNISEX to opowieść, która niesie ze sobą ważny przekaz — biżuteria nie ma płci, nie generalizuje i nie ogranicza. Każdy może nosić to, w czym czuje się sobą i tym samym podkreślić swój indywidualizm. Marka rzuca rękawicę, by podjąć walkę z patriarchatem, który w dzisiejszych czasach nadal jest krzywdzący dla obu płci, a przy tym zachęcić do zdobienia ciała i czerpania radości z noszenia biżuterii

 

Nadeszła pora na bycie sobą

Kampania ma na celu wskazać, że pomimo nieustającego rozwoju i pędu czasu, wciąż istnieją podziały na to, co damskie i męskie. Na to, co wypada, a co nie. UNISEX to uniwersalna biżuteria, która pasuje wszystkim, niezależnie od płci. Może stać się symbolem każdej osoby i pozwolić na wyrażanie własnych przekonań oraz wartości. Jest ważnym elementem stylu, z którego nie trzeba rezygnować. W dzisiejszym świecie patriarchat ujmuje nie tylko kobietom, ale również mężczyznom — przyjęto błędne schematy, które narzucają, jak ma być odbierana płeć. Marka ANIA KRUK chce wspierać oraz dać swoim obserwatorom możliwość wyboru i przede wszystkim — możliwość bycia sobą. Tworzy przestrzeń bez granic, nie narzuca, a podkreśla różnorodność.

Kolekcja Unisex od ANIA KRUK / fot. Klaudia Kocielska

To właśnie ta wartość jest siłą napędową marki. Różnorodność stała się głównym hasłem w kampaniach ANIA KRUK — pojawiła się również we wcześniejszych kampaniach SISTERHOOD, REBORN oraz PIERCEYOURSELF, a to dlatego, że piękno nie ma jednego oblicza. A płeć nie musi tworzyć podziałów. Od początku tego roku marka ANIA KRUK zrezygnowała z retuszowania zdjęć i kontynuuje to również w tej kampanii.

Zobacz koniecznie:
ANIA KRUK: biżuteria na przemianę, narodziny i świeżość

 

ANIA KRUK – nowa kolekcja Unisex – idealna do dzielenia się

W kampanii kolejny raz wzięły udział osoby związane z marką i od lat noszące jej biżuterię. Wymieniają się wzorami, udowadniając ich uniwersalność i nadając charakteru. To elementy, które świetnie współgrają z codziennością i dopełniają styl — biżuteria jest tłem, które podkreśla osobowość. ANIA KRUK w ten sposób chce być jeszcze bliżej ze swoimi obserwatorami i sprawiać, że we własnej skórze czują się doskonale i że nie muszą się zmieniać pod presją społeczeństwa.

W tym celu powstała także idea dzielenia się biżuterią i obdarowywania nią bliskich osób lub… siebie — WISHLIST, to przestrzeń, w której każdy może zapisać to, o czym marzy z biżuterii ANIA KRUK. Dzięki temu można ułatwić innym wybór idealnego prezentu, który zostanie zapamiętany na długo.

A Ty? Jesteś gotowy_a porzucić utarte schematy?
Sprawdź naszą stronę -> https://aniakruk.pl/pl/2348-bizuteria-unisex

 

produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow
foto: Klaudia Kocielska
video: Michał Bachora
model: Kuba Grochmalski
modelka: Zuzia Matusiak
stylista: Miłosz Kulesza
makijaż: Krzysztof Szambelan
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ