Home / Ludzie  / Gwiazdy  / Alicja Bachleda-Curuś w Galerii Kazimierz

Alicja Bachleda-Curuś w Galerii Kazimierz

Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpiło 27 listopada 2004 w czasie konferencji prasowej w klubie Baroque w Krakowie.

fot. Anna Ciupryk

Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką Galerii Kazimierz, otwierając tym samym nowy rozdział w funkcjonowaniu tego handlowego centrum. Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpiło 27 listopada 2004 w czasie konferencji prasowej w klubie Baroque w Krakowie.

fot. Anna Ciupryk

fot. Anna Ciupryk

Aktorka Alicja Bachleda Curuś mimo iż na stałe mieszka w Los Angeles, jest blisko związana z Krakowem. W 2004 roku otrzymała nawet klucze do miasta Krakowa z rąk prezydenta Jacka Majchrowskiego. Będzie nie tylko Ambasadorką Galerii Kazimierz, ale również uświetni swoją obecnością wydarzenia, szczególnie te związane ze sztuką i CSR.
W 2014 roku zmienił się właściciel (Invesco Real Estate) i zarządca (CBRE) Galerii Kazimierz i nastał czas modernizacji (parkingów, toalet, części wspólnych), które mają ułatwić i uprzyjemnić pobyt w galerii.

Od lewej: Aneeta Pondo i Alicja Bachleda-Curuś / fot. Anna Ciupryk

Od lewej: Aneeta Pondo i Alicja Bachleda-Curuś / fot. Anna Ciupryk

Wkrótce będziemy jedynym miejscem w Krakowie dysponującym tak szeroką ofertą usług zlokalizowanych na parkingu Galerii. Mogę wymienić m.in. miejsca postojowe z szafkami dla motocyklistów, stacje ładownia pojazdów elektrycznych, punkty samoobsługowej naprawy rowerów czy specjalną myjkę ręczną przystosowaną do czyszczenia jednośladów. To jest początek zmian, które są ukierunkowane na zapewnienie jeszcze wyższej jakości usług dla naszych klientów – mówi Paweł Kotlarski, dyrektor Galerii Kazimierz.

Od lewej: Monika Jurczy i Alicja Bachleda-Curuś / fot. Anna Ciupryk

Od lewej: Monika Jurczy i Alicja Bachleda-Curuś / fot. Anna Ciupryk

Obecni właściciele Galerii Kazimierz podkreślają: Galeria to kobieta. Musi być wszechstronna i ciągle dążyć do ideału, by sprostać wszystkim wyzwaniom i funkcjom, jakie piastuje. Klientów do Galerii przyciągają nie tylko zakupy, badania wskazują, że chodzą tam, by spotkać się ze znajomymi (49,5%), szukają kontaktu z kulturą, chcą się zainspirować (40%), by wiedzieć co jest modne i na czasie.

Dominika Musialik, marketing manager, obiecuje: – Będziemy jeszcze bardziej modowi, jeszcze bardziej krakowscy, jeszcze bardziej przyjaźni i skupieni na pragnieniach naszych klientów. Wierzymy, że na pozytywną opinię klientów nie trzeba będzie długo czekać.

Z taką ambasadorką jak Alicja Bachleda Curuś może się to udać.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Czemu pytam?

Chcę być informowany/a o odpowiedziach