
Gościnią Specjalną 31. KMK była Joanna Ceplin / prtscreen Facebook/Miasto Kobiet
Klub Miasta Kobiet organizujemy od pięciu lat. 31. edycja była inna niż dotychczasowe. Po raz pierwszy wydarzenie odbyło się bez fizycznego udziału publiczności, lecz w formule online na facebookowym profilu „Miasta Kobiet”. Mimo, że nie mogłyśmy was zobaczyć, to spotkaniem dotarłyśmy do mnóstwa osób. Chociaż temat wydarzenia zaplanowałyśmy już w… lutym, to okazał się szczególnie aktualny dzisiaj, kiedy biznes, komunikacja i relacje przenoszą się do Internetu. Gościnią Specjalną była Joanna Ceplin – ekspertka od kreowania wizerunku online
31. spotkanie Klubu Miasta Kobiet – online
– Jak odnaleźć się w social mediach bez względu na wiek?
– Jak pandemia koronawirusa zmieniła nasze podejście do bycia obecną w świecie online?
– Jak zacząć biznes w social mediach?
– Co nas powstrzymuje przed zostaniem gwiazdą livewów na Instagramie?
– Czyjego osądu boimy się najbardziej?
31. KMK – myśli zebrane
Poznałam dziewczynę. Jej rodzina nabijała się z jej obecności w mediach społecznościowych. Twierdzili, że ma parcie na szkło. Śmiali się z niej, dopóki nie pokazała im wyciągów z banku. To jest biznes, jak każdy inny
– powiedziała Joanna Ceplin na temat tego, że największą blokadą kobiet przed prowadzeniem komunikacji marki w social mediach jest strach przed osądem znajomych i rodziny.
Pracodawcy lubią osoby, które są świadomymi użytkownikami Internetu. Dbaj o swój wizerunek w sieci. Zanim coś opublikujesz lub skomentujesz, zastanów się nad tym, co by powiedziała twoja mama. Kontrolujmy emocje. Nie angażujmy się w kłótnie w mediach społecznościowych
– przypomniała ekspertka od kreowania wizerunku online.
Korzystajmy z mediów społecznościowych.
Dziękujemy za Waszą obecność i wsparcie Fundacji Miasto Kobiet. Dajcie nam znać, co Wam utkwiło w pamięci i czy spodobała Wam się formuła klubowej domówki z „Miastem Kobiet”.
khuyến mãi casino 21 maja, 2020
Nie angażujmy się w kłótnie w mediach społecznościowych