Friday, April 25, 2025
Home / Moda  / Na 30. urodziny Patrizia Aryton stworzyła płaszcz Evercoat. Możesz go nosić aż na 10 różnych sposobów. Jak to możliwe?

Na 30. urodziny Patrizia Aryton stworzyła płaszcz Evercoat. Możesz go nosić aż na 10 różnych sposobów. Jak to możliwe?

Płaszcz został wyprodukowany w 5 różnych kolorach m.in. w barwie kamelowej – uwielbianej przez Polki

Evercoat

Płaszcz zaprojektowany został w trzech różnych modelach, różniących się od siebie długością. Każdy z nich ma pasek i kaptur, dzięki czemu można go wystylizować na ponad 10 sposobów / fot. materiały prasowe

Ten rok jest wyjątkowy dla słynącej z płaszczy marki Patrizia Aryton, która świętuje trzydzieste urodziny na rynku europejskiej mody. Historia polskiego brandu opowiada o pasji do mody oraz pragnieniu podkreślenia i wydobycia kobiecych wdzięków klientek na przestrzeni trzech dekad. Z okazji okrągłego jubileuszu powstał ponadczasowy płaszcz Evercoat, który dostępny jest w limitowanej ilości w kolekcji na sezon jesień-zima 19/20

 

Najpiękniejsze polskie płaszcze

płaszcz patrizia aryton

Płaszcz Patrizia Aryton z kolekcji jesień/zima 19/20 / fot. materiały prasowe

Fundamentem nowej, jubileuszowej kolekcji Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 19/20 są płaszcze. To one grają główną rolę w kampanii sfotografowanej przez Marcina Kempskiego. Modelki w niewymuszony sposób pozują na zielonym tle, które tworzy spójną kompozycję z kolorystyką kolekcji. To opowieść o dwóch indywidualnych kobietach, które łączy zamiłowanie do elegancji i wygody. Pod stopami modelek można zauważyć nietypowe podłoże w odcieniu ochry, której barwy przeplatają się w nowych projektach Patrizia Aryton. Naturalne fryzury i makijaż są kontynuacją manifestu marki pod hasłem: „Jesteś idealny, kiedy jesteś sobą.”.

Płaszcz Evercoat

Głównym produktem w nowej kolekcji Patrizia Aryton jest płaszcz Evercoat. Powstał na podstawie jednych z pierwszych konstrukcji płaszczy marki, które od początku wprowadzenia do sprzedaży cieszyły się sporym zainteresowaniem. To hołd dla klientek, które od trzech dekad są wierne polskiej marce. Płaszcz zaprojektowany został w trzech różnych modelach, różniących się od siebie długością. Każdy z nich ma pasek i kaptur, dzięki czemu można go wystylizować na ponad 10 sposobów. Evercoat został wyprodukowany w 5 różnych kolorach m.in. w barwie kamelowej – uwielbianej przez Polki.

Oprócz płaszczy kolekcja jest rozbudowane o liczne sukienki, o czym mówi Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora:

Każda kolekcja jest dla mnie wyjątkowa. Zawsze projektuję tak, aby produkty Patrizia Aryton zapewniały komfort i wygodę. Płaszcze z wełny czy kaszmiru stały się synonimem luksusu, które idealnie budują stylizację z sukienkami, dodając im kobiecej lekkości.

Wśród nowości proponowanych przez markę wymagająca klientka znajdzie jedwabne topy, plisowane spódnice czy gładkie body. Wśród barw w kolekcji wyróżnia się: butelkowa zieleń, odcień wysuszonego hibiskusa oraz przyciągający wzrok ugier.

Początki Patrizia Aryton na rynku

Polska marka założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich od 30 lat projektuje ubrania dla kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Pomysł na założenie firmy odzieżowej zrodził się z pasji do mody i tkanin. To one pobudzają wyobraźnię przy projektowaniu, dzięki swojej strukturze i pozwalają na tworzenie wyjątkowych produktów. W 2012 roku ambasadorką i twarzą marki została Małgorzata Kożuchowska. To był początek zmian oraz chęć zwrócenia uwagi na produkty młodszej klientki. W branży o firmie zrobiło się głośno, kiedy cztery lata temu marka przeszła rebranding, który zapoczątkowała nowa Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora. Do wyrazu Aryton zostało dodane imię Patrizia by sfeminizować obecną nazwę i zbudować skojarzenie z modą. Opatrzenie firmy imieniem nadało nazwie lekkości, a także zwróciło uwagę na to, że za produktami stoją ludzie, zespół, który tworzy rodzinę. Według Patrycji Cierockiej-Szumichory obecna nazwa sugeruje postać, a nie martwą korporację. Projektantka tworząc nowe projekty, czerpie inspiracje z podróży łącząc je z nowymi trendami. Jej zamiłowanie do mody przekłada się na wysokiej jakości tkaniny jak najdelikatniejsza wełna „baby wool” czy miękki kaszmir, które wykorzystuje w kolekcji. Dzięki jej pasji kobieta ma pewność, że oferowany produkt zapewni jej odpowiedni status w towarzystwie.

Fotograf: Marcin Kempski | Ilikephoto
Stylizacje: Michał Koszek
Modelka w krótkich włosach: Greta | AS Management
Modelka w długich włosach: Sylwia | Made by Milk
Make up: Aneta Kostrzewa
Włosy: Michał Bielecki / Wella Professionals
Koncepcja: Patrycja Cierocka-Szumichora, Justyna Sobierajska-Gadzińska
Oceń artykuł
1KOMENTARZ
  • Katarzyna 24 sierpnia, 2019

    Ta marka używa fyter zwierzęcych w swoich produktach.

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ